sreda, 30. november 2011

Be the change.

Stari videz mi je dopizdil. Sploh zdaj, ko sem se odločil, da bom spet malo bolj pridno blogal (res gre za večkrat slišano frazo, al ipak). Zarečenega kruha se največ poje, pravijo. Se bom pa potrudil, da bom namesto tega raje pojedel kakšen obrok več, sploh letos, ko mi ne zmanjkuje bonov. Težka je tale študentska. Ampak vseeno se mam fajn. Zdaj sem si kupil fotoaparat. Dasiravno se zgovarjam, da ga rabim za faks, me dejansko kar veseli slikat. V prihodnje bom verjetno zatorej malce manj bluzil. Temu primeren je tudi videz. Čist, enostaven, pregleden. Pa zelena barva mi je všeč. Še ozadje na laptopu imam zeleno. Solid color. Dosti boljše, kot pa random bejba na random avtu. Prilagam še nesojeni banner, da bo vse skupaj res študentsko.

EDIT: Opažam, da so mi skupaj s starim videzom šila in kopita pobrali tudi moji obstranski stolpci ter gumbek za všečkat, al ipak. Všeč mi je bil feedback, čeprav tudi novotarija očitno premore direktno povezavo za lajkat. Moderno. Komentarji pa itak ostajajo. Moj profil je itak viden, mi je pa žal za vse povezave do drugih odličnih blogov ...

Mejte se fajn. :)


Ni komentarjev: