sobota, 19. junij 2010

Blog kot blog.

Torej, moj spletni kotiček za deljenje (ne)vsakdanjih misli z ostalim svetom je dobil par novosti. :)

Na desni strani zgoraj je svoj prostor našel iskalnik, ki preišče ta blog, na vašo željo pa lahko pokuka tudi po povezavah ali celo googlu. Stare objave so ostale take, kot so, dodal pa sem tudi nekaj povezav, ki se vsakodnevno šibijo pod mojim klikanjem. Nekatere so jako uporabne, nekatere znajo biti le zanimive.

Še vedno lahko kot uporabnik Bloggerja tudi spremljate moje objave, na katere se naročite s klikom na Spremljaj. Ena izmed večjih novosti pa je Blogorola. Tu lahko sedaj odjadrate še na ostale bloge, ki jih redno spremljam. Ti so razvrščeni po aktualnosti, so pa povečini vsi vredni ogleda, če imate preveč časa.

Ampak bistvo bloga niso povezave, ni iskanje, prav tako ne dodatne informacije. Pomembna je vsebina. In kako je vsebina predstavljena. Večinoma gre za moje videnje sveta, za moje razmišljanje, za moja doživetja. Že pred parimi tedni sem dodal možnost odzivov, kjer lahko z enostavnim klikom na Like ali Dislike pokažete, kakšna se vam zdi objava.

Prav tako sem vesel vsakega komentarja, s katerim lahko podate svoje mnenje na napisano. Pohvaliti moram predvsem Klemna, ki se je do sedaj izkazal kot najbolj priden pisalec komentarjev. Seveda lahko stvar pokomentira vsak in kaj doda oziroma predstavi svoje videnje zadeve, seveda na kulturen ter pismen način. Feedback je zaželjen! :)

No, upam da uživate v branju mojih zapisov in da boste tudi v prihodnosti. ^^

5 komentarjev:

Klemen pravi ...

Sem si naredil na tem Bloggerju svoj račun. Bolj iz heca. Ne razumem še čisto tega RSS-a ampak bom že ...

Črt pravi ...

Vidim, da si moj novi spremljevalec. No, zdaj boš na tisti osnovni strani, ko prideš v Blogger, tam videl zadnje objave spletnih dnevnikov, ki jih spremljaš. Pa še naprej pridno komentiraj. :P

Klemen pravi ...

Sevede Črt.

Don Marko M pravi ...

takšna presenečenja pa vedno pripeljejo nasmeh na moj obraz....hvala Črt...še dobro, da si se oglasil na mojem blogu, če ne sploh ne bi vedel, da si me blogorolal....
si pa sedaj tudi ti, torej tvoj blog, v povezavah na mojem....ker je pač jasno, tudi meni, da imaš dosti uporabnega povedati in verjamem, da boš to počel še bolj navito....

Črt pravi ...

Oglasil sem se na tvojem blogu, ker pišeš pametne stvari. Pa še kakšno besedo je bilo treba dodati, jasno :)
Ooo, hvala! Je še par stvari na zalogi, pa verjamem da tudi pri tebi... :)