ponedeljek, 17. avgust 2009

Poletne barve. (:

Če zanemarimo dejstva, da sem zakompleksana najstnica, da že OMAJGAD ŽE POL LETA NISEM NČ NAPISAL OMAJGAD OMAJGAD in da mi posti tipa OMAJGAD EJ TO JE POST K SEM ZANEMARJAL BLOG AMPAK RES NE VEM O ČEM BI PISAL AM JA LAČEN SEM OMAJGAD DESETKICA res ne dišijo, sem spet zbral voljo, da nekej napišem in spremenim svet. Vsaj rahlo. ;D

Poletje se bliža h koncu, jazst pa uživam. Za vikend smo šli s kolegi na morje v Ljubljano in Strunjan (pa naj se še tako čudno sliši :D). Dejansko smo se mel fajn, haha. Vsak večer nekej športam, čez dan pa bodisi delam na Telekomu Slovenije bodisi zabušavam. Popoldne se itak najde kej za počet, zadnje čase pa (prepozno) v noč gledam Kako sem spoznal tvojo mamico alias How I met yout mother. Legendarna serija, ob kateri i-laugh-my-ass-off. Skratka, uživam v poletnih barvah. (:

Fora s poletnimi barvami je, da se je to spomnila moja super mati, ki me je prejšnjo poletje pospremila v šoping z naročilom, naj si kupim kakšno majico v poletnih barvah. In ker sem rad pisan, sem si od takrat naprej povečini garderobo popestril z nečrnimi in nebelimi majicami. :D Zdaj pa mi poletne barve predstavljajo vse uživantskosti, ki pridejo še posebej do izraza med poletnimi počitnicami. Sploh vikend roadtripi s kolegi, uživanje v študentskem delu, vsakodnevni pikniki, movienighti in podobne pizdarije, v katerih uživam kako drugače kot s pivom v roki. =)

Poletje gre h koncu, ampak postaja čedalje boljše in boljše. Užijte ga tudi vi. :*

Hvala Ajdi, da me je spomnila, kako obožujem poletne barve in mi dala idejo za tale blog post; Larisi, ker me je učerej pol ure poslušala, kako posebno smo se mel na morju; ter pa tudi hvala kolegom, da mi vsakodnevno popestrijo dan. :)

1 komentar:

Katja pravi ...

OMAJGAT, WELCOME BACK!! Haha, sori, sam ful se mi je zahotelo to napisat, ko si že ti tolkrat. xd

How I met your mother je pa itak zakon, ftw! :D