sobota, 10. april 2010

Arhitekturno udejstvovanje

Kot dijak zaključnega letnika srednje šole sem se moral do letošnjega dneva žena odločiti, na kateri fakulteti želim nadaljevati svoje šolanje. In odločitev je bila naslednja: moja prva izbira je Fakulteta za arhitekturo, druga je univerzitetni program gradbeništva, tretja pa matematika. No life on the horizon, indeed :D

Kot je v navadi, je tudi letos narod navalil na arhitekturo. Vpis je 282% oz. na 133 razpisanih mest si želi priti 375 nadebudnih umetnikov. S hudo konkurenco bomo bili boj od 1. do 3. julija na sprejemnih izpitih, ki pomenijo kar 80% skupnih točk, ki bodo odločale o bodočih brucih na tej fakulteti. Drugih 20% predstavljajo zaključna uspeha iz zadnjih dveh letnikov in pa uspeh na maturi.

Seveda moja izbira arhitekture ni naključna. Na začetku tega šolskega leta sem se vpisal na tečaj arhitekture kot priprava na sprejemne izpite, da si pustim opcijo za faks odprto, ker se mi ni sploh sanjalo, kam bi po opravljeni maturi odtaval. Celotna zadeva glede risanja se je izkazala za zanimivo in me je zelo pritegnilo, tako da sedaj že (dokaj) resno rišem.

Tukaj je nekaj mojih slik (in ne, mi ne rišemo hiš), vendar pa poudarjam, da sem samo dijak in ne umetnik. :)

Ročna ura.


Razdelilec.


Kaseta.


Tole je neka priprava za igranje na pesku, tud men ni najbolj jasno kaj je, ampak se mi zdi, da mi je kar fajn ratalo. Pa stroka je tudi takega mnenja. :D


Tole pa je utrinek iz zadnjega risanja, ko sva z Ajdo sredi Šolskega centra sedela in risala hodnik ter bila posledično deležna mnogih začudenih pogledov.

Arhitektura je fajn. :)

Ni komentarjev: