ponedeljek, 26. april 2010

Spring Break - no can do

As you know - zmagal sem na Trkajevi nagradni igri in tako zadel Spring Break na Pagu tele počitnice. Vendar pa so mi že narejeni žurerski plani in pa predvsem matura onemogočili izlet, tako da se na morje ne bom podal. Toda! Po pogovoru s slovenskim reperjem sem prišel do naslednjega deala:

PODARIM (ja, you heard it right) Spring Break na Pagu od 28. 4. do 2. 5. skupaj s Trkajem! Nočitve so plačane, zraven dobite še Trkajev tanov CD, VIP prepustnico in pa baje da tud pijačo. :D Torej - prvemu resnemu zainteresiranemu sem pripravljen predati to mamljivo ponudbo, vendar pa kdorkoli bi šel, naj pohiti, saj je čez 2 dni že odhod! ;) Edini problem bi bil prevoz v lastni režiji, je pa tudi zelo enostavno, če bi še kdo drug hotel iti zraven - doplačati mora samo 55€ (zapestnica).

Ponudba velja do danes do enajstih zvečer. Party on! :)

UPDATE: Nagrada ne bo ostala neizkoriščena, na Pag namreč potuje Nejc Povše! Uživejte tam dol ;)

5 komentarjev:

Kristina Gorenc pravi ...

woho, tole se pa splača :D

šment, kr sm rahlo premlada in me no way ne bi pustil :D

Črt pravi ...

Hehe. No, kdorkoli zainteresiran pa da bi lahko šu naj čimprej javi, da ne bo šla nagrada v roke nekomu tretjemu :)

Katja pravi ...

mislš do 2.5. in ne do 5.2. :D

Črt pravi ...

Hvala za popravek Katja. :D

Damjan pravi ...

trkaaaaaaaaaaaj <3
kdorkol je dobu to je vredno usega :D
sj na švicu bo tut ^^