petek, 23. april 2010

Definicija žurerja

Kot že veste, je bil zadnji vikend zame fakin awesome. Kaj se je dogajalo? Bil sem žurer. Moja definicija žurerja pa je sledeča:
1. žurer sem jazst, ker sem sem bil učerej na svojem maturantskem plesu, ga zafeštal kot še nikol, mel se fakin najjače, nč spal, šu direkt na državno tekmovanje iz matematike in dejansko nekej nalog rešu. True story.
Tole sem napisal pod Trkajevo vprašanje, ki se je glasilo takole:

Napišite najbolj noro definicijo besede ŽURER!, lahko prilagate slike, videje, skratka znajdite se. Uni ki zalep najbolj odbito in smehovsko, mu evo poklonim zastonj potovanje in koncert 28.4 na otok Pag za 4 dni, zraven dobi se album, VIP prepustnico, pa še častim ga pjačo in izljubim na sredo čela:)
Pisal nisem, ker sem želel iti na Pag, ampak ker je lepo sodelovati. Predvsem pa zato, ker v soboto ob pol treh popoldan kljub ležanju v postelji nisem bil zaspan, potem pa sem cruisal po Facebooku. Potem sem pa videl tole vprašanje in jasno, da sem moral s širnim svetom deliti moje izkušnje. No, po zaslugi kolegov in parih ljudi, katerim sem se zdel pravi žurer, sem nagradno igro dejansko zmagal. :D NEVEFAKINRJETNO!

Kaj bo s Pagom še ne vem, ampak bi se pa absolutno zahvalil vsem za podporo in glasove. Vsekakor je bil pravi žur že to, kar se je zgodilo, pa tudi za prihodnost vem, da bo party hard. ^^

Danes je petek, jazst se odpravljam žurat dalje, trije sošolci imajo fešto in obetajo se nove definicije žurerja. Bodite žurerji tudi vi! :))

2 komentarja:

Unknown pravi ...

Jaz sem tut en žurer taprav.

Dasha pravi ...

Vedno znova me nasmeješ s svojim "jazst" :) he he