sreda, 21. april 2010

It's a new world.

Sedaj sem se uradno navadil na moja super očalca. Čeprav se drugi še niso ravno mene. Ne vem, ali je splošen smeh posledica tega, da zgledam drugačen, ali pa enostavno zgledam neumen. V vsakem primeru mi je vseeno, saj mi očala ponosno počivajo na obrazu vsakokrat, ko se mi zahoče. :)

Danes sem jih imel na sebi praktično cel dan. Zakaj? Ker sem jih na trenutke moral imeti, če sem hotel kaj videti, sicer pa mi je enostavno ugajalo. Po pouku smo si s šolo ogledali gledališko predstavo Francoski testament, ki je kljub svoji resnosti pustila odličen vtis glede same izvedbe, in iz devete vrste je bil moj normalen pogled na oder bolj moten. Sam pogled prek očal pa je jasno zarisal igralce, sceno in dogajanje, v katerega smo strmeli.

Nasploh sedaj odkrivam povsem nov svet. Če sem se prej nekako že navadil na to, kar sem bil sposoben videti, je sedaj situacija drugačna. Opazovanje narave in okolja je dobilo nove perspektive, saj je ob moji dioptriji, ki znaša negativnih 0,75, sedaj vidna slika dosti bolj podrobna. Svet sedaj vidim kot sozvočje jasnih linij, barve so postale žive in oddaljeni predmeti niso več le skupek prepletajočih se barv. Hkrati sem spet sposoben brati manjše oddaljene napise, kar se je že izkazalo za koristno zadevo, predvsem pa me sedaj ne moti več, da nečesa ne vidim.

Očala so po mojem mnenju super optični pripomoček, ki ob danes vse pogostejši slabovidnosti čedalje bolj prihajajo do izraza. Hkrati so tudi dober modni dodatek in se mi ne zdijo ravno odvečne v tem smislu, da se z njimi nočemo kazati v javnosti. Čeprav sem sedaj rahlo geeky, ponosno nosim svoja očala. ^^

Toda zakaj ne bi ohranili naravni videz in si omislili leče? Tudi to je opcija, vsekakor, vendar pa v mojem primeru odpade. Sploh se nimam volje ubadati s tem, koliko časa jih že imam v očeh, pa tudi moje potrebe po nujni uporabi korekcijskih pripomočkov so minimalne. Moja dioptrija ni velika, tako da očala dejansko zelo potrebujem le pri vožnji, gledanju na tablo iz zadnje klopi in opazovanju bolj oddaljenih dogodkov / stvari.

V enem tednu so tako očala postala pripomoček, ki me spremlja praktično na vsakem koraku. Pa še rad jih nosim. :)

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Očala ftw :P

Dobr d pr tej dioptrji sploh kej vidš, jz sm bla že pr -0,5 slepa in nism mogla brez očal. :)

Zarja pravi ...

+ Nevem zakaj piše pod Anonimni če sm z Googlovga računa komenterala -.-

Alenka

Dasha pravi ...

Ful ti pašejo očala. Oblubm (bi še dodala Tamara) :)