torek, 20. april 2010

Misel dneva

When life gives you lemons, keep them, because hey, free lemons.
To modrost sem zvedel kje drugje kot na facebooku. Ta stran za spletno druženje mi poleg vsakodnevnega pogleda v male malenkosti in malo večje malenkosti mojih prijateljev nudi tudi redno zalogo smešnih skupin. Fan pagi in različne grupe mi popestrijo vsakdan, kajti nekatere so res legendarne, tudi sam pa sem avtor dveh skupin:
  1. Not all boys just want a relationship for sex, some want a good sandwich.
  2. To err is human, to arr is pirate.
In ko smo ravno pri piratih - pred kratkim sem si jezik obrazne knjige iz angleščine (ker nespodobnega slovenskega prevoda ne prenesem) spremenil v piratsko angleščino (English - pirate). Rezultat? En ogromen nasmeh na obrazu. Te piratske pogruntavščine so naravnost neverjetne, že začetni What's on your mind se spremeni v What be troublin' ye?, pa potem je vsak r izjemno poudarjen, da ne rečem, da so kraj, datum rojstva in ljubezensko stanje spremenjeni v Port o' Origin, Sailin' Since in pa State o' Affairs. Najjača fora pa je gotovo napis za bivše Activities, ki je po novem Things ye do when there be no rum.

Absolutno prijetna požititev tega priljubljenega portala in če se želite tudi vi podati na morsko avanturo, lahko jezik spremenite na dnu strani.

Aye'll arrrbsolutely be takin' a fancy t' this 'ere. Arrrrrrr!

2 komentarja:

Peli pravi ...

Hm, in kdo je kriv za to izjemno FB pogruntavščino...?^^
In za taprvo skupino pa res nism vedla, da si jo ti ustvaru. AWSUM ;D

Črt pravi ...

Hvala špela. :D