četrtek, 27. maj 2010

Četrtek pred maturo.

Z jutrišnjim dnem se tudi zame začnejo pisni deli mature - če zanemarimo esej z začetka tega meseca. Jutri pišem računalništvo, dan pozneje angleščino, v ponedeljek slovenščino, nato pa se bosta v soboto in torek (po tej soboti) zvrstila še preizkusa iz matematike in fizike. Zabavno bo. Vsem drugim, ki so zadnje par dni tako kot jazst preždeli pred bukvami, želim dobre razmere, veliko zbranosti in obilo užitkov. :)

Za spodbudo pa dva citata enega najmodrejših mož - Ivice Tomića.
"Najbolj neumno bi blo, da padete maturo."
"Maturo pade samo neumen dijak."
Torej - srečno jutri!

Ker so jutri pač pisni izpiti, je treba s sabo imeti tudi pisalo. Danes sem se odpravil po nakupih po vseh večjih papirnicah, da bi našel meni ljubi kemični svinčnik, a iz trgovin odšel samo napol zadovoljen. Iskal sem Pilotov V-ball z 0.7mm široko pisavo, a izvedel, da takih ne delajo več. Pri kemikih sem zahteven, tako da mi nihče od sodobnikov mojega priljubljenega čičkala ni ustrezal.

Na koncu sem kupil Jetstreamov pol kemik, pol keramik. Sicer ni tisto, kar sem iskal, ampak drsi pa izjemno lepo. Osebno imam raje keramike, saj lahko z njimi še kaj rišem in barvam, kar se je izkazalo za super metodo za kratkočasenje. Mi bo pa mati iz službe v kratkem prinesla tudi mojega ljubega Pilota. :)

Prejle pa sem z željo, da bi ob večerji prebiral zapiske o računalništvu, stekel po stopnicah do svoje sobe in, štorast kot sem, falil stopnico. Hujši padec je ublažila brada, ki me še vedno boli. Podlaket in stegno, ki sta tudi utpela lažje poškodbe, sta sedaj že v redu. Ampak ob vsem tem mi je v glavo šinilo nekaj drugega - a ni ta občutek, ko čakaš, da boš padel, nekaj neverjetnega? :D

Ko plavaš po zraku, se probaš ujeti na roke, zagrabiti za ograjo, narediti karkoli pametenega, a v glavi ni sploh nič. Sploh ne razmišljaš o ničemer. Samo čakaš. In potem začne boleti. Meni se zdi tako neverjetno smešen občutek. No, upam da bo petek bolj normalen. In vsi ostali dnevi, ko bomo pisali maturo, tudi. V glavnem - vsem maturantom želim, da bi zadnji preizkus v srednji šoli opravili z odliko. :)

5 komentarjev:

Ana pravi ...

Smešno mi je, da se fant tako ukvarja s pisali :) Sama pa pizdim ob učenju matematike ker mi use mince iz tehničnega pokajo :/ Srečno!

Črt pravi ...

Nerad pišem z glupim kemikom, resno. Sploh pa na maturi. Treba je met taprav filing :)
Priporočam Staedlerjev HB2 svinčnik :p

Ana pravi ...

Men da smo pero taprav občutek, najbrž sm res ena redkih, ki ga še uporablja :D

Črt pravi ...

Jazst sem enkrat sredi osnovne šole prešaltov na kemike in čeprov mam doma kakovostno nalivno pero, nekako ne morem prešaltat nazaj. :D

Katarina pravi ...

Zanimivo, kot da je to značilno za Jakliče v tej generaciji. Tud jaz ne maram vsazga kemika pa čeprav vsak napiše tisto, kar mu ukažem ;) Srečno tudi tebi :)