sobota, 15. maj 2010

UC Men's Octet

Gotovo vsi poznate Vokalno ekstazo (Perpetuum Jazzile), kjer celotno pesem zapojejo brez inštrumentov. Neverjetno, res, kajti ta slovenski glasbeni zbor zadovolji še tako zahtevno uho. Toda med mojim brskanjem po Youtubeu sem naletel na nekaj podobnega, le da - vsaj kar se mene tiče - še korak naprednejšega.

UC Men's Octet - moški pevski zbor kalifornijske univerze. 8 mladcev z močno razvitimi pevskimi sposobnostmi in smislom za zajebancijo. :)

Zakaj naprednejšega? Sicer tudi zaradi tega, ker pojejo poznane (in meni jako ljube) komade, ampak predvsem zaradi tega, ker imajo razgiban nastop. Pojejo zagreto, pojejo umirjeno, hodijo po odru, oponašajo, kar se dogaja v besedilu, sodelujejo, spuščajo face... Res, poslušanje všečnega komada ponesejo še nivo višje. ^^

Toda - zakaj govoriti v teoriji, če se lahko sami prepričate, o čem govorim:

US Men's Octet Fall Show - 500 miles

Na posnetku je komad 500 miles, originalno od skupine Proclaimers, ki je gotovo dobro znan vsem ljubiteljem HIMYM. Jazst ga v tej izvedbi kar ne morem nehat poslušat. :D

But I would walk 500 miles
And I would walk 500 more

Just to be the man who walks a thousand miles

To fall down at your door
...

3 komentarji:

Kristina Gorenc pravi ...

hahaha, zakon!

Majerle pravi ...

Dobri so:D:D...smo meni so On The Rocks jači;):D...zihr si že vidu...čene pa poglej: http://www.youtube.com/watch?v=Rj7LPKBF8iY

Unknown pravi ...

Men je kul, samo kaj ko nimajo nobene ženske.