nedelja, 16. maj 2010

Rainy day :)

Dežek je potiho natolceval celotno soboto in zmočil cvetočo naravo. Ves svet je deloval nekoliko odtujeno in na cestah so nastale luže (in tako je izlet iz Mirne Peči v Novo mesto zaradi sfukane razgibane ceste postal prava avantura). A zvečer, ko je zaživela javna razsvetljava, je vse skupaj dobilo en ogromen romantični pridih. :)

In romantika je bila v Novem mestu prisotna indeed. Uletim ob devetih pred kinematografe Tuš in ker so kolegi rahlo zaostajali za mano, sem se sam podal v tisto veliko rdečo škatlo. A veste, kakšen čuden filing je, ko ves zmeden uletiš med gručo poparčkanih ljudi? :D

Jazst sedaj vem. Že ko sem se vozil z tekočim trakom, so bili pred mano trije zelo drug drugemu posvečeni parčki, za nameček pa so bili tudi ljudje na drugi strani premikajočega se kosa kovine v dvojicah. In ko le pridem v osrčje zgradbe, vidim le parčke, ki čakajo na nakup kart. Jazst pa samo tam hodim kot en šupak in se osamljeno postavim in čakam. Vsi v paru, le jazst ne. Zakon, a? :D

Nič ne de, na svoj račun sem prišel tudi sam. Sicer ne z ogledom filma v ženski družbi ali čem temu podobnim, ampak sem svoj trenutek potešitve doživel na poti nazaj domov. Ko sem se po dežju vozil proti najlepšemu kraju na svetu, sem pojačal glasnost in užival v glasbi.

Zavrtel sem si Jersey girl (veste, tisti komad, ki sem ga v originalu iskal v epizodah HIMYM, pa sem takrat prej našel The Painter?). Bruce Springsteen je razturaval po celotnem modusu, jazst pa sem prav občutil to pesem, saj v njej odseva romantika v vsem svojem sijaju. Res, Jersey girl je - vsaj po mojem mnenju - eden izmed najlepših komadov. Če ne kar najlepši.

To morate slišat. :)



Ker pa nisem običajen, seveda v glasbi ne uživam tako, da mirno sedim, ampak sem moral tudi sam pristaviti svoje in začel sem na ves glas iz dna srca peti tale komad. Na srečo sem bil sam v avtu in nisem nobenega motil, hehe. Tako sem dal piko na i res prijetnemu večeru, ki pa ga še ni konec. Ne morem si pomagat, ampak navkljub pozni uri grem pogledat eno romantično komedijo - in ne katerokoli, ampak prav posebno: tako z naslovom Jersey Girl! :)

Mejte se radi. :p
EDIT: Evo, filma je konec, zelo zelo priporočam ogled (dosti neobičajna zgodba s simpatično izvedbo in neverjetnim soundtrackom), med ogledom pa sem slišal tudi tale citat, pa naj vam da malo misliti: Forget about who you thought you were, and just accept who you are.

5 komentarjev:

Dasha pravi ...

Ful lep komad ;)

Anonimni pravi ...

Črt, lep zapis :) Tale jazst je očitno tvoj zaščitni znak, čemu? :D Lep pozdrav od Ane iz Šentjerneja :)

Črt pravi ...

Čemu? Hm, želja po odstopanju od normativov je prerasla v navado, nekako se mi zdi da se tako najboljš sliš ^^
lep pozdrav nazaj. :D

Unknown pravi ...

Jaz vedno napišem jaz.

Saš pravi ...

Jaz tut. Največji like!