četrtek, 20. maj 2010

Facebookless continues

Že 4. dan sem brez Facebooka in to brez večjih problemov. Kot nekdo, ki sicer na obrazni knjigi preždi ogromno časa, se sedaj počutim rahlo neobveščen in odmaknjen od družbe, a me - začuda - to ne moti. Od začetka sicer nisem vedel, kam bi kliknil, ko sem imel odprto Mozillo, a sedaj te dileme ni več - ne kliknem sploh.

Planirano obdobje, ko ne uporabljam Facebooka, se zaključi to noč pet minut čez polnoč. A to ne bo tista situacija, ko bom zdrvel in klikal in brskal kot zmešan. Je že res, da sem slišal, da sem dobil veliko zanimiv sporočil in da obstaja možnost, da je moj zid totalno zaspeman. Še bolj drži, da sem bil v bistvu s strani ogromno prijateljev že večkrat vabljen, naj le grem pogledat gor, češ 'kakšen wall-post si dobil', pa 'nikoli ne uganeš kdo je v zvezi' in seveda še nekaj nesmiselnih nabijanj.

Toda navezanost na Facebook ni tako velika. Danes zvečer se ne bo zgodil naval z moje strani na to priljubljeno stičišče mladih. To ne bo kot tista vsem dobro znana situacija, ko na avtobusu na izletu spiješ preveč piva soka in čim prevozno sredstvo začne upočasnjevati, si že naliman na zadnja vrata in čakaš, da se odprejo, nato pa probaš čim bolj normalno steči na WC brez tega, da bi izgledal strašansko sumljiv.

Dejstvo je, da je ekskurzija pripomogla k temu, da se sploh nisem ubadal s tem, kaj se dogaja na najpopularnejšemu portalu na spletu. Vem, da se bom v kratkem spet navezal nazaj na Facebook, toda ne vem, v kakšni meri. Bomo videli. Absolutno je bil tale preizkus svojevrstno doživetje, ki me je presenetil predvsem pozitivno. Del časa, ko sem sicer redno osveževal to spletno stran, sem namenil tudi blogu, kar se je izkazalo za produktivno dejanje.

Aja, pa na blog sem dodal novo možnost: Odzivi. Ker ne dobivam ravno veliko komentarjev, me pa zanimajo odzivi bralcev, je tale Bloggerjeva funkcija zelo uporabna. Na dnu vsake objave sedaj vidite tudi dve možnosti Like in Dislike, katere nekomplicirano označite in s tem sporočite vaše mnenje o napisanem. ;)

Ni komentarjev: