četrtek, 20. maj 2010

Podoknice profesorjem

Jutri je podelitev spričeval in maturantska parada, kasneje pa je le še matura. Očigledno je, da se moji srednješolski dnevi iztekajo... In v zaključnih dnevih je vse skupaj še toliko bolj awesome.

Včeraj zvečer je naš razred odšel pet podoknice profesorjem, ki so nas bili pripravljeni sprejeti. Sošolce sta že prej pričakala profesorja Plut ter Crnić, sam pa sem se jim nato skupaj z ostalima udeležencema nagradne ekskurzije pridružil, čim smo prišli z izleta, in skupaj smo obiskali še profesorje Forjana, Cerkovnika, razrednika Kocjana, Šterka, zaključili pa smo pri profesorju Oluiću, le da njega ni bilo nikjer. Poleg glasnega petja smo povsod dobili tudi za jesti in piti, pijača pa nas je spremljala tudi na avtobusu, s katerim smo se vozili okrog. :)

Pred blokom na ulici Slavka Gruma pa nas je ujel tudi Kokolov oče Robert, ki je pritisnil na sprožilec in naredil nekaj neminljivih spominov. Slednji so se kaj hitro znašli tudi na spletni strani Radia Krka:

FOTO: Maturanti s podoknicami profesorjem @ radiokrka.com

Čeprav sem že včeraj slišal, da smo pristali na internetu, sem na to pozabil in zato mi je bilo sedajle toliko bolj smešno, ko sem videl tale članek. :D

Nepozaben večer.
Naš razred je zakon. :)

Ni komentarjev: