ponedeljek, 17. maj 2010

Facebookless

Facebook, spletno orodje za ne-stojim-poleg-tebe komunikacijo, se je razširil že v vse pore družbenega življenja. Vsi meni bližnji bi brez oklevanja znali povedati, da je okužil tudi mene. Ne zanikam. In ravno zaradi tega sem sprejel naslednji izziv: štiri dni brez obrazne knjige.

Skupaj z Majo, s katero imam pravi poking war, sva se odločila ugotoviti, ali lahko dejansko zdrživa brez najenostavnejšega orodja za krajšanje časa. Ker sva pač super, nama bo uspelo. Meni sicer malo lažje kot njej, saj grem v torek na dvodnevno nagradno ekskurzijo v Bratislavo in na Dunaj, ampak facebook v tujini je kratkomalo debilizem (oziroma idiotija, kot bi rekel naš profesor fizike) in ga tako ali tako ne bi uporabljal. Ampak ker sem pošten, bom dal Maji za sladoled, da izenačim nivoje. :)

V naslednjih štirih dneh torej ne bom med vsakim možnim trenutkom pogledoval za nove notificatione, vračal dregljaje ali lajkal vaših stanj, še manj pa updateal svoj status in spemal komentarje vsepovsod. Vse zaznamke sem si že zbrisal, tako da sem odločen, da mi uspe. ^^

Zakaj sploh? Ker lahko. Zakaj štiri dni? Ker se zdi dovolj dolga doba. Prebijanje časa na facebooku je res treba malo omejiti, tako da bo tole prav prijetna popestritev vsakdana in z Majo bova se imela fajn vedno in povsod. No, namesto mahanja v pozdrav pa obljavljam tale video, ki se mi zdi perfekten za tale trenutek. :)



I'll see you soon. ;)

1 komentar:

Majerle pravi ...

Ti si itq čiter k te nebo doma:D:D...tk da to ne važi:D:D:Daaaaaaahahahaha:D:D