torek, 4. maj 2010

Spring Break... na Dolenjskem.

Počitnice so mimo, zadnjega oddiha pred maturo je konec. Ampak (ja, seveda je tu ampak) ti šole prosti dnevi so bili enkratno izkoriščeni.

Ob kopici športni aktivnosti, ki so botrovale ne-morem-verjeti-kako-zelo-prelepem sončnemu vremenu, smo se s prijatelji udejstvovali tudi nešportno. Oziroma bolje rečeno e-športno. En večer smo se dogovorili in izpeljali LAN party. Ja, to je tist party, kjer se igra računalniške igre (in ne igrice). In kjer je preveč kablov. In kjer je pivo. Ja, kljub majhnemu številu smo se dodobra zabavali in še enkrat več ugotovili, zakaj računalniške špile igramo le še na vsake pol leta za par uric - ker je pač škoda živcev.

Navkljub računalniškemu večeru pa smo večino počitnic preživeli na zraku. Košarka je bila prisotna vsako popoldne, proti koncu počitnic pa sem tudi prvič letos igral odbojko. Nisem še ravno v lanski formi, toda žoga se je odbijala. Fun indeed!

Proslaviti je bilo treba tudi moje zlato priznanje iz matematike in kresovanje se je zdelo ravno idealna priložnost. Skupaj sem z najboljšo družbo, ki mi je pomagala zapiti doseženo, preživel res neverjetno enkraten večer. Zbudila pa me je šentjernejska godba, haha. :D

Neverjetne počitnice indeed... Summer here we come! :)

3 komentarji:

Lea pravi ...

predvsem mi je tale zaključek všeč :D
hehe

Saš pravi ...

Epic!;)

Črt pravi ...

Epsko je blo, tale Šentjernej je bil res neverjeten, Saš, epsko pa bo še. WOOHOO! :D