torek, 4. maj 2010

Matura se je začela

Evo, pa smo začeli z zaključnimi izpiti. Za nami je esej o maturitetnih knjigah, ki so upravičile sloves, da domače branje ni zanimivo branje. Prebereš, ker moraš. :D

No, dragi sestavljalci mature so nam ponudili dva naslova - enega normalnega o pripovedovalcih za meni bližji razpravljalni esej in nek totalno čuden odlomek iz Francoskega testamenta za interpretativni esej. Ker so bila navodila za slednjega povsem faljene, sem se seveda brez dileme odločil za prve smernice, ki so bile - neverjetno - zelo normalne! Ne prepodrobne, dovolj specifične, dovolj znatiželjne, da se je dalo ravno prav razpisati. Tako sem skupaj ravno na čas zaključil s približno 950 besedami o glavnih junakih in njihovi drugačnosti.

Tudi v pogovoru s sošolci sem ugotovil, da so bili tudi oni zadovoljeni z naslovom in da imajo posledično dober občutek. Matura se je tako za vse začela dobro in močno upam, da se bo za vse tako tudi nadaljevala. :)

V glavnem, tale esej je bil raztur. Zdej pa nameravam naslednje tri, štiri tedne se malo poglobiti tudi v ostale predmete, da bodo ob tako dobrem razpoloženju mimo mene šli tudi naslednji preizkusi.

OHHHHHHHH YEAAHHHHHHHHHHHHHHHHHH!

Ni komentarjev: